رمان ترسناک

دانلود رمان ترسناک باید از یک منبع معتبر و قابل اطمینان انجام شود و دلیل آن هم این است که کتاب انتخابی و مورد علاقه شما که قرار است آن را مطالعه کنید می تواند هم حاوی محتوای مخرب باشد و اثرات منفی را بر رفتار و روحیات شما بگذارد و هم این که می تواند باعث رشد و تعالی شخصیت شما شود و نکات مثبت و آموزنده ای را برای شما در بر داشته باشد.

دانلود رمان ترسناک

دانلود رمان ترسناک بیشتر موردپسند نوجوانان است و اگر رمان ترسناک با سبک و سیاق درستی نوشته شده باشد می تواند در روحیه آنها موثر باشد. برای مثال گفته می شود رمان ترسناک برای تقویت شجاعت نوجوانان تاثیر گذار است و اشخاصی که عادت به مطالعه رمان ترسناک دارند، به مرور زمان شجاع تر می شوند.

در هر صورت قبل از دانلود رمان ترسناک یا هر گونه رمان دیگری همچون رمان اجتماعی، رمان عاشقانه و غیره بهتر است نکات زیر را مورد توجه قرار دهید.

 اول از همه این که نویسنده رمان موردنظرتان چه کسی است، این موضوع به این دلیل حائز اهمیت است که انتشار کتاب، کار ساده ای است چه بسا کتاب هایی در بازار وجود دارد که دارای هیچ گونه بار علمی نیست و محتوای آن ها زاییده ذهن یک نویسنده بی تجربه و بدون تخصص است.

مورد دوم سایتی است که قصد دارید از آنجا رمان ترسناک را دانلود کنید. اگر می خواهید با ویژگی های یک وب سایت معتبر دانلود رمان آشنا شوید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

برای دانلود رمان، به چه نویسندگانی باید اعتماد کرد؟

اولین ویژگی ای که هر نویسنده رمان باید دارا باشد این است که برای نویسندگی، تمرینی دائمی داشته باشد. مسلما بعد از این که کاری را چندین مرتبه انجام دهیم، می توانیم آن را خوب به ثمر برسانیم، نویسندگی رمان نیز این چنین است و شخصی می تواند نویسنده خوب به حساب آید که دارای تجربه زیادی در امر رمان نویسی باشد.

ویژگی دیگر یک نویسنده خوب این است که از مخاطب خود آگاهی داشته باشد، این که چه سنی چه نوع ژانری را بیشتر می پسندد. علاوه بر مخاطب، نظر و سلیقه ناشران نیز بسیار حائز اهمیت است که نویسنده باید کاملا با آن آشنایی داشته باشد چرا که نظر ناشران، در اکثر مواقع مبتنی بر نظر مخاطبان است و کتابی که از نظر آن ها تایید شود، بی شک از نظر مخاطب نیز تایید می شود.

در آخر این که یک رمان نویس باید بتواند خود واقعی اش باشد و کلماتی را در متن رمان خود به کار برد که به آن ها اعتقاد دارد نه این که صرفا از دیگر  رمان نویس ها الگو برداری کند. پس رمان نویسی که نقش دیگری را ایفا می کند و دقیقا سبک و راهکارهای آن ها را تقلید می کند هیچ گاه نمی تواند به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند.

رمان های ترسناک

خصوصیات رمان ترسناک

رمان ترسناک همانند دانلود رمان عاشقانه، رمان تاریخی، رمان اجتماعی و سایر رمان ها یک سبک یا ژانر از رمان است که بیشتر مورد استقبال نوجوانان و اشخاصی قرار می گیرد که به هیجان علاقمند هستند. افرادی به سمت رمان های ترسناک جذب می شوند که دوست دارند به تخیلاتشان پر و بال دهند، دوست دارند که لباس خیر بر تن خود کنند و به جنگ با شر بروند.

 لازم است بگوییم هیچ راه بی خطری به جزء داستان های ترسناک برای این افراد نیست و یکی از راه های سالم برای ارضای هیجانات و بلندپروازی های این اشخاص، رمان های ترسناکی است که توسط بسیاری از نویسندگان ماهر وبا تجربه نوشته شده اند.

متاسفانه باور غلطی که در مورد دانلود رمان های ترسناک وجود دارد این است که افراد تصور می کنند رمانی که در غالب ژانر ترسناک نوشته شده است، خشونت را ترویج می کند و حتی این برداشت را دارند که محتوای مناسبی ندارند در حالی اصلا این چنین نیست و این رمان ها بارها و بارها توسط ناشران با تجربه ای بررسی و مورد بازنویسی قرار می گیرند.

 بی شک داشتن شناخت کافی روی نویسنده رمان می تواند در انتخاب یک رمان ترسناک مناسب، موثر باشد. حتی برخی از کارشناسان مطالعه رمان ترسناک با کیفیت را به جوانان پیشنهاد می کنند و بر این باورند که در کنترل هیجات آن ها موثر می باشند. از جمله خاصیت های برجسته دانلود رمان های ترسناک این است که باعث می شود افراد بر ترسشان غلبه کنند، چرا که همیشه گفته شده راه غلبه بر ترس قرار گرفتن در همان موقعیت است.

زمانی که شما رمان ترسناکی را مطالعه می کنید در واقع خود را به جای شخصیت های داستان قرار می دهید و همین می شود که کم کم ترس شما می ریزد به این صورت که در ابتدا یک مسئله ترسناک در ذهن شما طرح می شود و کم کم با رسیدن به آخر داستان، به حل آن موفق می شوید.

دانلود رمان ترسناک معروف

رمان ترسناک و رمان های هیجان انگیز آن چنان محبوب و پر طرفدار هستند که همانند فیلم های ترسناک، هر قشری با هر سنی را جذب خود می کنند. در ادامه مطلب شما را با دو رمان ترسناک و جذاب آشنا خواهیم کرد.

·         رمان ترسناک "دراکولا"

·         رمان ترسناک "آن"

رمان دراکولا که برای اولین بار سال 1897 توسط برام استوکر منتشر شد تا به امروز که در سال 2020 قرار داریم، دارای محبوبیت زیادی بوده است. بر خلاف بسیاری از افراد که گمان می کنند منظور از دراکولا در این رمان ترسناک، شخصیتی وحشی و خون آشام است باید بگوییم سخت در اشتباه هستید چرا که این شخصیت در قالب یک اشراف زاده نقش آفرینی می کند.

همچنین در خلاصه رمان ترسناک دراکولا آمده است که در زمان های قدیم شواله ای به نام لرد که همسری زیبا رو داشته، تصمیم می گیرد تا به جنگ با دشمنان برود اما بعد از مدتی از پایان یافتن جنگ، خبر مرگ لرد را به همسرش می دهد که منجر به خوکشی همسر وی می شود در حالی که شوالیه لرد زنده است.

 وقتی که به لرد شهر بر می گردد و خبر فوت همسرش را می شنود از کشیش خود می خواهد که مراسمی برای او بگیرند در حالی که با مخالفت کشیش خود و مردم شهر رو به رو می شود و این کار باعث می شود تا لرد به کلسا برود و از روی عصبانیت شمشیر خود را که با آن هزاران روح را تسخیر کرده است را در مجمسه مسیح فرو کند و این کار او باعث می شود خونی از مجمسه سرازیر شود و لرد از آن می نوشد و منجر می شود تا ... برای مطالعه این رمان ترسناک کافی است اقدام به دانلود آن نمایید تا لحظات هیجان انگیزی را برای خود رقم بزنید.

رمان ترسناک "آن" نیز از دیگر رمان های شناخته شده و پرطرفداری است که اکثر رمان خوان ها یا اسم او را شنیده اند و یا آن را خوانده اند. رمان آن اثری از استیون کینگ است که در مورد هفت پسر بچه است که روزی در یک تابستان گرم در شهر دری با موجودی مواجه شده اند که قصد جنگ با او را داشته اند.

این موجود ظاهری شبیه دلقک داشته و از ترس مردم تغذیه می کند. این دلقک شیطان صفت که از کودکان تغذیه می کند دست پسرکی به نام جرجی را قطع می کند که باعث می شود بیل، برادر بزرگ تر جرجی و شش نفر دیگر از کودکان شجاع شهر به جنگ با دلقک بروند و ...

سایت رمان بوک

چه وب سایتی برای دانلود رمان ترسناک مناسب است؟

رمان های ترسناک را باید از وب سایت هایی خارجی و ایرانی معتبر دانلود کرد چرا که وب سایتی که از نظر مخاطبان معتبر شمرده شده است بی شک تمامی قوانین و شرایط تعیین شده برای آن ها را رعایت کرده است. رمان های ترسناک به خاطر محتوای خاص خود و اثرگذاری زیادی که می توانند بر روحیات نوجوانان داشته باشند بیش تر از سایر رمان ها باید مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند.

 پس از انتخاب رمان موردنظر مرحله مهم بعدی، انتخاب وب سایتی که باید رمان را از آن جا دانلود کرد. وب سایت محبوب ایرانی به نام رمان بوک برای شما عزیزان لیستی از انواع رمان را در انواع ژانر در نظر گرفته است که شما می توانید با خیالی آسوده اقدام به دانلود رمان ترسناک خود کنید. لیست رمان های موجود در این وب سایت دائما در حال بروز رسانی است و به طور منظم آپدیت می شوند.

مورد دیگری که باید در مورد وب سایت رمان بوک به آن اشاره کنیم این است که چنان چه رمانی از سوی مخاطبان این سایت نامناسب و یا مخرب شمرده شود که احتمال وقوع چنین موردی بسیار کم است، سریعا از طرف کارشناسان فعال این وب سایت حذف می شود. بنابراین می توانید از کیفیت رمان هایی که از این وب سایت دانلود می کنید، مطمئن باشید.